Venim d’una setmana “ dura “ , sortosament però, avui diumenge 10.5.2026, anava al santuari de la Mare de Déu de l’Ajuda de Balenyà.

Us deixo un “ model de pregària “
Amb humilitat m’acosto a Tu,
refugi dels qui pateixen, consol dels qui ploren,
esperança dels qui busquen llum enmig de la foscor.
Tu que coneixes el pes del cor humà
i escoltes en silenci les nostres angoixes,
acull avui la meva pregària sincera.
Et demano ajuda en aquesta necessitat que m’afligeix:
(es pot dir aquí la intenció: salut, família, feina…)
Dóna’m força en la debilitat,
pau en la inquietud,
i confiança per continuar el camí amb esperança.
Si és voluntat de Déu, concedeix-me allò que et demano;
i si no, dóna’m coratge per acceptar,
saviesa per comprendre,
i fe per no defallir.
Mare amorosa, no em deixis sol/a,
guia els meus passos i protegeix els meus éssers estimats.
A Tu confio les meves penes i les meves alegries,
segur/a que mai no abandones els teus fills.
Amén.
https://latribunadelbergueda.blogspot.com/2026/03/santuari-de-lajuda-de-balenya-els.html
https://coneixercatalunya.blogspot.com/2018/06/els-murals-de-joan-rifa-benet-al.html
https://latribunadelbergueda.blogspot.com/2025/07/santuari-de-la-marededeu-de-lajuda-de.html
Doneu-vos la Pau !!!